شرایط و ضوابط ارسال شامل حمل و بازگشت مرسوله
• در حال حاضر پس از ثبت سفارش در گالری آسنا مرسوله براساس نوع حامل انتخابی توسط مشتری به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و طبق تقویم کاری این سازمان تحویل می گردد.
• اگر ثبت سفارش شما قبل از ساعت 12 غیر تعطیل باشد، گالری آسنا سفارش شما را همان روز به شرکت پست تحویل می دهد. در غیر این صورت "روز کاری" بعدی تحویل شرکت پست می دهیم.
- منظور از "روز کاری" روزهایی که دفاتر شرکت تعطیل نیست و فعال است.
- روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی دفاتر شرکت پست تعطیل هستند.
• پس از تحویل مرسوله به شرکت پست هرگونه تاخیر زمان در ارسال یا دریافت کالا بر عهده آن شرکت می باشد. طبق روال همیشه در سرویس "پیشتاز" شرکت پست معمولاً طی مدت یک تا سه روز کاری، معادل: 24 تا 72 ساعت و در مواردی خیلی خاص این بازه ممکن است به 4 یا 5 روز کاری برسد.
• پس از تحویل مرسوله به شرکت پست شماره رهگیری مرسوله پستی از طریق پست الکترونیکی و سرویس پیامک سایت گالری آسنا در اختیار شما قرار می گیرد تا در سامانه رهگیری مرسوله پستی شرکت پست در هر لحظه بتوانید وضعیت سفارش خود را تا زمان رسیدن به مقصد پیگیری کنید.
بازگشت مرسوله به پست در صورت عدم حضور مشتری در محل
در صورتی که در محل تحویل کالا حضور نداشته باشید، مرسوله ارسالی از طرف شرکت پست به اداره منطقه پستی نزدیک محل زندگی شما برگشت خواهد خورد و در آنجا در مدت محدود محفوظ است که می توانید با ارایه کارت شناسایی و شماره رهگیری آن را دریافت کنید.
بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری (گارانتی 7 روزه بازگشت کالا)
در صفحات توضیحات محصولات کلیه مشخصات اعم از مزایا و معایب محصولات توضیح داده شده است لطفاً با دقت مطالعه بفرمایید تا مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. اما جهت تکریم حقوق مشتری فروشگاه اینترنتی گالری آسنا این حق را برای مشتریان خود قائل است که در صورت عدم رضایت از کالای ارسالی آن را حداکثر تا هفت (7) روز کاری مرجوع کنند. گالری آسنا به محض رسیدن محصول به شرط سلامت و تایید کارشناس ما تمام مبلغ پرداختی مشتری را بدون هیچ قید و شرطی باز می گرداند.
بدیهی است در این مرحله هزینه ارسال پستی کالای مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.